"Agnes de Déu" a Sant Joan, a benefici de l'Associació Espanyola contra el Càncer

15.04.2013

El proximo dia 18 d'Abril a les 20.30 hores la funció teatral AGNES DE DÉU serà representada en la Casa de Cultura de Sant Joan a benefici de l'Associació Espanyola contra el Càncer.

La Fundació General de la Universitat d'Alacant col·labora amb la la AECC cedint la taquilla d'aquesta representació.

És la ultima oportunitat que teneis per a veure aquest treball dirigit per Fernando Embid que ha sigut produït per la FGUA, el CEM, el VEU, la UPUA i l'AAEUP.

En aquesta ocasió el repartiment ho integren Pepa Antón com la Dra. Livingston, Lucía Francisco com la Mare Miriam i Rosana Esclápez com Agnes.

Els servidors d'escena són Juan Antonio Cortés i David Marco i la música en directe la posa Javier Guerrero amb el seu violoncel.

Les entrades estaran a la venda una hora abans de l'espectacle en la mateixa Casa de Cultura amb un preu simbòlic de 4 Euros. Existeix tambien una fila 0 per a rebre donatius i aportacions com a ajuda a la labor que l'Asociacion Espanyola contra el Càncer realitza.

Us esperem a tots.