"Agnes de Déu" rep el premi a la millor actriu en el Certamen de Teatre Amateur de Xest

13.12.2012

La funció teatral AGNES DE DÉU, produïda pel Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, pel Taller d'Imatge de la Fundació General, la Universitat Permanent, el Centre d'Estudis de la Dona i l'Asociacion d'Alumnes i ex alumnes de la UPUA, ha sigut reconeguda amb el premi a la MILLOR ACTRIU per a Rosana Esclapez, la jove alumna de la Universitat que interpreta el paper d'AGNES, en el certamen de Teatre Amateur de Xest.

El diumenge 16 la Fundació General de la UA estarà present en el lliurament de premis que se celebrarà en la localitat valenciana.