El Fort de Nadal de Cartagena exhibeix l'audiovisual sobre la seva restauració realitzat pel taller d'Imatge

04.12.2012

El fort de Nadal es va construir a mitjan S. XIX i és un element fonamental del sistema defensiu de la badia de Cartagena. Està enclavat estratègicament per a creuar el foc d'artilleria amb les bateries de l'altre costat del port i defensar-lo. Actualment és el Centre d'Interpretació de l'Arquitectura Defensiva de Cartagena i el Mediterrani. En les antigues dependències es projecta diàriament l'audiovisual produït pel taller d'Imatge que mostra tot el procés de restauració de l'edifici. El documental va ser realitzat mitjançant la combinació d'imatges reals amb infografies generades a partir dels plànols dels arquitectes responsables del projecte de restauració. Per a contextualitzar la fortificació es van rodar diverses hores d'imatges aèries mitjançant càmeres d'alta definició instal·lades en un helicòpter dirigit per control remot.

El Fort de Nadal està inclòs en les rutes culturals que l'organisme Cartagena Port de Cultures gestiona en la ciutat per a la difusió i posada en valor del seu patrimoni històric i arqueològic. Totes les rutes i els seus itineraris poden veure's en la seva web oficial: