El Museu Arqueològic de Múrcia (MAM) exhibeix l'interactiu sobre la prehistòria llevantina dissenyat i elaborat pel Taller d'Imatge.

25.07.2012

L'interactiu mostra en quatre seccions l'Art Paleolític, desenvolupat en profundes coves o també en abrics i parets a l'aire lliure (35.000 – 10.000 a. de C.), l'Art Llevantí, vinculat als últims grups de caçadors i recol·lectors de l'Epipaleolítico-Mesolític del vessant mediterrani peninsular (IX-IV mil·lennis a. de C.), l'Art Esquemàtic, associat als primers grups d'agricultors i ramaders neolítics i amb una llarga pervivència en diversos horitzons culturals (IV-II mil·lennis a. de C.) i l'Art Rupestre de Cronologia Històrica, afavorit per causes molt diverses, entre les quals, probablement, puguem destacar les religioses i econòmiques, són nombrosos els jaciments en els quals trobem manifestacions d'art rupestre de cronologia ja històrica, de vegades compartint l'abric, i fins i tot el mateix panell, amb altres motius prehistòrics. Pot veure's en l'exposició permanent del MAM.