El Taller d'Imatge de la UAFG presenta a València el documental "Estació de peatge"

14.05.2012
L'esdeveniment tindrà lloc el divendres 18 de maig en la Sala Octubre, Centre de Cultura Contemporània a les 19.00 h. La seua presentació es fa en el marc de les activitats realitzades amb l'exposició “Mauthausen. Crònica gràfica”, que tindrà lloc en la capital del Turia fins al 17 de juny.

Estació de peatge explica l'experiència de dos alacantins de 101 i 96 anys en l'actualitat, que van patir durant 4 anys l'horror en el camp de concentració de Mauthausen, després de la indiferència i l'oblit de les autoritats espanyoles. Ha estat realitzat per Luis García i Vicente Pascual, amb la investigació històrica i localització de testimoniatges del professor d'Història contemporània de la UA José Miguel Santacreu. Compta amb la producció de Cristina Molina, postproducció i tractament d'imatge de Ramón Delegido i postproducció de so de Roberto Ruiz de Zafra. El documental va ser subvencionat pel Ministeri de Presidència per a activitats relacionades amb les víctimes de la Guerra Civil i el Franquisme.

Més informació en octubre.cat: Mauthausen. Crònica gràfica - Estació de peatge