UA
Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante Logotip RSS Icona de correu electrònic Icona de codi QR

Gil Olcina, rector honorari de la UA, rep el Premi de l’Aigua Lorenzo Pardo per la seua trajectòria en pro dels recursos hídrics

17.11.2022

El Teatre Cortés d’Almoradí va acollir la vesprada d’ahir el lliurament de la segona edició dels Premis de l’Aigua Lorenzo Pardo, una iniciativa creada per la Diputació Provincial d’Alacant per a reconèixer trajectòries professionals i treballs de la província.

En ella es va projectar un vídeo elaborat per Mariló Berenguer i Nati Calleja, tècniques del Taller d’Imatge de la Universitat d’Alacant, dedicat precisament als temes sobre els quals havia debatut la taula redona en aquesta II Edició dels Premis de l’Aigua Lorenzo Pardo.

Més informació en Actualitat Universitària