La Universitat d'Alacant llança la campanya 'Alacant Smart Society' per a reactivar el turisme

L’objectiu és conscienciar la població alacantina sobre el consum i l’oci responsable usant la mascareta

La iniciativa proposa fer viral en les xarxes socials missatges amb les etiquetes #AlacantSmartSociety #JoUseMascareta

Smart_society

Alacant. Dilluns, 16 de novembre de 2020

Un equip de professors del Departament de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d'Alacant ha dissenyat i llançat una campanya de sensibilització sobre el consum i oci responsables amb l'objectiu de contribuir a la reactivació del turisme a la província d'Alacant. El grup de docents que participa en aquest projecte, liderat per la professora Carmen Carretón, està compost per: Irene Ramos, Alba Martínez, Pablo Vizcaíno, Jesús López, Jose Antonio Moya, Vicente García i Francisco Lorenzo.

La iniciativa, que han batejat com Alacant Smart Society, ha posat el punt de mira en les xarxes socials on busca la complicitat dels usuaris perquè compartisquen missatges responsables que mostren com a Alacant l’ús de la mascareta i, en general de totes les mesures de seguretat sanitària, és una cosa que està a l’ordre del dia. De moment, la campanya ja ha aconseguit sumar algunes cares conegudes a la seua croada, com són les dels cantants Carlos Marco o Anabel de Mailers que han gravat els seus missatges en suport de la iniciativa a favor al turisme alacantí nascuda a la Universitat d’Alacant.

La professora Carretón ha explicat que «des que començara la pandèmia de la COVID-19, l’economia de la província d’Alacant s’ha vist greument afectada. El confinament i després la falta de turisme ha fet que molts negocis hagen de tancar i que d’altres tinguen la meitat de la seua plantilla en ERTO i d’altres que no sàpien si podran mantenir-se oberts. Perquè el turisme no és només un sector, és el mitjà de vida de milers de famílies de la nostra província».

Segons la professora de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d’Alacant, la campanya que posem en marxa «vol conscienciar sobre la importància i la necessitat d’usar la mascareta per a parar la pandèmia, per a facilitar el treball al personal sanitari, per a aconseguir que negocis i empreses continuen funcionant, perquè milers de famílies superen aquesta crisi en benefici de la nostra societat».

Carretón anima tothom a sumar-se a la campanya Alacant Smart Society tant en Facebook, Instagram, Tik Tok com en YouTube a través de l’ús de les etiquetes #AlacantSmartSociety i #JoUseMascareta.

Reproducir