Jornada "El derelicte Bou Ferrer: aportacions a l'arqueologia romana i la gestió integral del patrimoni"

13.11.2019

Dissabte que ve tindrà lloc la primera Jornada de la seu Universitària de la Vila Joiosa, que reunirà a investigadors de primer nivell internacional entorn de les novetats sobre el derelicte Bou Ferrer, declarat per UNESCO un dels 7 primers Exemples de la seua llista mundial de Millors Pràctiques en Gestió del Patrimoni Cultural Subaqüàtic.

L'assistència és lliure i gratuïta fins a completar aforament. Per a obtenir certificat d'assistència (0,7 crèdits ECTS) has d'inscriure't fins dijous 14 de novembre en el següent enllaç:  https://cvnet.cpd.ua.es/preinsua/estudio.aspx?idioma=es&codest=GE67

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es